Tillbaka igen :-))

Hej igen. Det var ett bra tag sen man kastade in några rader här inne, men tänkte att det kunde vara på tiden. Det har hänt ganska mycket på sistone, vi har blivit mjölbybor och trivs som fiskarna i vattnet, trodde aldrig att det skulle bli så skönt att flytta på sig 1.5 mil. Men ack så gött det blev!! Just idag söndag händer inget särskilt, vissa i familjen åkte på någon sorts spysjuka i veckan och har en del av slängen kvar, så för dom blir det toaläge!!:-) Nog om skitsnack, imorgon åker mina 4 älskade änglar till sin pappa och blir borta i en vecka- gråter!!! Imorgon den 9 maj firar jag och min älskade 2 årig förlovning, guuuud vad tiden går eller säger man åren?? Hoppas det är fint väder imorogn så man kanske kan dra iväg på något!! Känner mig för övrigt ganska rastlös, ganska konstig känsla när man faktist har massor att göra, men att fdra ut tummen ur röven är ganska jobbigt!! Nä vars ska väl ta mig i kragen och fixa lite mat till alla min små lamm. Ha en bra härlig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0