Spring i benen!!

Dagen har varit toppen, började i alla fall toppen...
Barnen har haft studiedag i dag, vilket dom tyckte var toppen. Mycket spring i dörren bara-fram och tillbaka ungefär som en jojo.-))
Lillasyster Nancy var och hämtade mig och Ariel på fm, vi åkte till ÖB för att handla lite, inne på affären blir jag akut dålig, vet inte vad som händer med mig, vänsterarmen domnar bort helt, synen blir konstig, och tungan domnar bort med efter en stund, skumt...
Köpte alla fall det som var nödvändigast, sen blev det hem igen, väl hemm dumpade jag mig själv i sängen, när jag sedan skulle gå på toa, svartnde det helt  för ögonen och jag for i backen,  minns inte så mycket av vad som hände:-((
Sov i ett par timmar och steg sen upp, kände mig bättre... Gick till stan med familjen för att handla lite käk, vilket jag kunde ha skippt känner jag nu, mina barn har lite spring i benen kan man säga:-))
Ska ta och lägga lillskrutt nu, sen blir det att inta soffläge..
Förresten postade presenten till min minsta syster idag, eller den är ju till hennes bebis-!! Hoppas  den blir bra.
Trevlig helg till er alla!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mosters gullegris <3

2011-05-22 @ 16:30:03
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/
Postat av: Johanna

KOLLA MIN BLOGG :D:D <3

2011-05-22 @ 22:23:42
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0