Sol, Vind och inget vatten....

Hejsan svejsan, nu är jag tillbka igen efter alla måsten.
Det har varit lite mycket på sistone, därför har inte bloggen blivit av. Nu på morgonen har jg gjort det roligaste som finns att göra- betalat räkningar!! Suck så roligt-NOT!
Lillskrutt kryper omkring på golvet och är inte alls nöjd med tillvaron-stackars liten:-(
Jag ska tvätta idag, ett roligt fredagsnöje!! Sen blir det nog en promenad ner till stan, det är ju sommarväder idag:-) det gillar vi!!
Imorgon kommer min stora prins hem, han ville åka hem till mamman, så vi ska väl gå ner till stan med honom imorgon- det är något jippo där.
Snart är det dags att inta städpossition här hemma, skulle jag ha behövt göra redan igår men då fick det bli en slöardag!!
Igår var vi och hyrde film, det blev Änglagård 3 och Cornelis, dom var bra. Sambon valde en film med, men det var inget för mig, kommer inte ens ihåg vad det var för nåt.
I alla fall hoppas på attt det blir en bra fredag, och önskar er det med...
Har inte så mycket mer att säga, så det är väl bättre att vara tyst då:-)

Förresten min lillasyster fick presenten i veckan och hon blev väldigt glad, det gör mig glad :-)
Så till henne- varsågod min kära lillasyster- det kommer komma fler presenter :-)))

Kram banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0