Fredag igen:-))

Så var det helg igen, det är inte klokt vad fort veckorna går!!
Idag kommer Ariel s farmor och hälsar på, vi ska ta en sväng ner till stan, kanske blir en fika oxå. På em kommer Ariels Gudmor, söta Greta och hälsar på, hon stannar nog kvar till imorgon, vi tänkte grilla ikväll om vädret blir bra!
Usch vad jag  saknar mina älsklingar som nu är hemma hos sin pappa, blir så himla tomt utan dom. Ska snart hoppa in i duchen och gör mig klar till svärmor kommer:-)
Har haft lite funderingar på att ta med familjen upp till mamma och lillasyster inom kort. Jag ska ju bli moster igen den 26 Juni, ska bli spännande, har ordnat en liten personlig present till min lilla syster son (ja vi vet att det är en liten kille som ligger där inne och jäser :-))
Nähä nu är det dags att göra lite nytta. Men skriver nog några rader ikväll om tiden finns!!
         Kram Banan

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker verkligen att ni ska ta och komma hit :D:D <3<3<3<3



Älskar er mest av allt <3

2011-05-13 @ 15:07:42
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0