Äntligen barn måndag!!

Jippi idag kommer resten av alla mina älskade ungar, Alicia kom redan igår kväll. Gick upp 8 imorse när älsklingen kom in och väckte mig, steg upp och tog ett morgon bloss. Satt och diskuterade lite med min sambo om allt och ingenting!!
Sedan klev Alicia upp, pigg och gld för en gång skull:-)) Kl 12.02 tog jag bussen Väderstad, när jag ko  dit gick jag till min kära vän Ida och hälsade på. Passade på tt kika in deras nya lya, den var jätte fin.
Ariel tyckte det var kul att busa med Alva och Anton, så söta dom är dom små liven..
kl 13 gick jag till skolan för att hämt Amanda och sedan vidare ner till dagis för att hämt grabbarna bus, dom rejält skitiga efter en hel dag i skogen:-)
När vi var tillbaka i Mjölby, promenerade vi hem, under en del gnäll och tjat:-)
Väl hemma började jg med maten- idag fick det bli fisk och potatis med remoladsås-mums!!
Brnen har varit ute och lekt med sina kompisar hel em, Sambon fick till och med gå ut och leta efter dom, dom vet mycket väl att det är hemgång klockan 6 på vardagarna.
Nu har det ätits kvällsmat och alla barnen ligger i sina sängar, fats den enda som sover är lillskrutt som somnade redan vid 7.
Jag och sambon har tittat på Total Black out, ganska roligt men tacka vet jag pansionärs jävlar, stavade säkert fel där men so what!!
Nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och läsa en bok!!
Ny dag imorgon, om inte annat en tidig-suck och stön.-))
God afton allesammans!!Till Salu!!:-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0