Tröööööött!!

Vaknade sovandes idag, det ni är det inte alla som klarar av:-) Ariel har vaknat 2 gånger inatt, sen väckte Elias och Hugo mig vid halv 6 imorse, gick upp och la mig sovandes på soffan tillsammans med dom. Sedan kl 7 var det full rulle här hemma. Kl 9.30 gick vi ner till öppet hus och pysslande tillsammans med rara Anna. Barnen gjorde en höstkrans och en massa annat, jag själv gjorde små askar till barnen. Moster Jolla var ännu tröttare än mig, hon blev väckt kl 5.00 imorse. På kvällen kom Moster Jajja och co till oss och hälsade på, huset fullt:-) Hugo och Amanda följde med dom hem och Elle stannade hos oss. Nu ska jag ta och krypa ner i sängen är så himla trött. Förresten har börjat sticka Alice halsduk, hoppas hon blir nöjd med den. Och så har jag fått undervisning av Snälla Helena hur man avslutar en stickning.
God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0