Sjuk Tisdag!!

Dagen började tidigt som alla andra:-) Jag är fortfarande sjuk, dock lite bättre än igår, men ändå väldigt sliten. Var nere hos Anna på öppet hus på fm, trevligt som alltid, idag var vi ganska många idag. Efter besöket hos Anna földe Victoria och Benjamin med mig och Ariel hem. Benjamin var väldigt trött, men ville absolut inte sova, så dom åkte hem vid ett tiden:-( tur att vi kans es snart igen. När dom hade åkte var jag nere i tvättstugan och startade en maskin med tvätt. Alltid lika roligt.
Senare på kvällen var vi på möte nere på VIK, ang dom nya beställningarna dom ka göra och inköp och så vidare...
Nu blir det tv tittande för hela slanten, kanske skulle ta och vila lite med, om bara hostan ville ta det lite lugnt oxå!!!:-)  
 
Jag vill inte vara sjuk, vem f*n har tid med det!!!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0