Lördag.

Tidig morogn som alltid när mina små stjärnor är hemma:-) Alicia är hos sin farfar idag, hon åkte dit igår, hon kommer hem i kväll. Vi andra åt frukost och tog en promenad till kondiset. Efter det gick vi en promenad, tog en titt på kyrkogården, har ju aldrig varit där under alla år man bott här. Sedan gick vi hemåt, träffade min gamla vän Bettan,vi pratde en liten stund, sedan tog hon med pojkarna hem till sig , för att dom ville leka med Hjalmar. Jag tog tag lite i städningen, sedan kom Bettan hem med pojkarna, dom hade haft roligt och ville leka fler gånger med lilla Hjalmar:-) På em kom Farfar Kurt och Alicia dom hade varit i mJölby hos Jonas och Sandra, vi satt och pratde lite och barnen busade som vanligt, dom blev lite väl uppspelta när Farfar var här. Sedan kom morfar Christer och han körde Martin och Farfar till Ödeshög, Faster Lena fyller ju 40 idag och har fest, så Martin skulle dit, Farfar skulle förstås hem, så han fick skuss, eftersom dom andra ändå skulle till Ödeshög. Barnen tittade  på bollibompa på kvällen, sedan var det läggdags. Det tog inte lång stund förns alla dom små busarna hade somnat. Själv tittade jag på en film (min stora feta grekiska semester) en riktig skitfilm, trodde ju det var en uppföljare på mitt stora feta grekiska bröllop:-( Köpte Nanny mcpee till barnen och tänkte se den först men någon av barnenhade tagit den och lagt på ett bra ställe, så det blev inte av. Nähä nu blir det att slå ner i huvudet på kudden en stund.
Ha en bra kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0