Heeeeeeeelg:-)))

Hallå där kött å blåbär:-))
Fick sovmorgon imorse, sov till halv nio. Tror jag håller på att sjuk, känns som taggtråd i halsen. Martin är ledig idag eftersom han jobbat kväll denna vecka. Fixade lite i hemmet, sen var moster Jolla barnvakt en stund till Amanda och
  Elias, vi andra åkte till Ödeshög för att lämna Alicia hos  sin Farfar och sedan åkte vi till Alice och Johanna, där vi hämtade lilla sessan. Allt hade varit toppen och hon hade varit snäll som tur var. Efter att vi hade varit hos dom, åkte vi till firman, där vi var kvar en stund, för att vänta på bodysarna till Ida. Dom blev jätte fina och söta. (en vit och en rosa). Sen hem igen, jag och Jolla gick ner en snabbis til affären och köpte nåt lätt att käka, har inte någon motivation att varken äta eller laga mat. Sedan kom Moster Jajja hit med alla barnen, kusinerna gick ut och lekte på skolgården. Sedan körde vi in Jolla till Mjölby eftersom hon skulle ta bussen hem till Stockholm. Efter att vi vinkat av henne, åkte vi till kvarnen, jag köpte ett skidsett på  intersport. Kollade runt lite i gallerian men hittade inget speciellt. Nu är vi hemma och alla glada har ätit champinjon soppa (som jag gjorde själv) 
Nähäppp om man skulle ta och hoppa i duchen, blir så mycket roligare än att stå still:-))
Ha en bra kväll!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0